Hi London, Bye Malaysia.

Tuesday, October 23, 2012

Assalammua'laykum.
Hello Londonnn!
Will be missing you, Malaysia! WILL!

Maybe ramai yang dah tahu. I'm in London now. Not exactly in London. But in Norwich, London. But still the same.

Alhamdulillah. Syukur Ya Allah for giving me this chance. I got to see my parents and lil sis here. Allah knows how I miss them very much. Gosh! Without Allah, I'm not here! I'm not in London. Now, I'm in holiday's vacation! Yay yayy! A month here InsyaAllah.


Travelling alone was a very challenging moment. You'd never imagine how tough my trip is. I'm only 18 years old and I'm travelling to United Kingdom by myself. MasyaAllah. Tak susah sangat. Tapi kena alert with all the signboard. And jadi peramah bertanya. Tapi yang paling susah nak lepas imigresen diaorang. Yes, orang tu curious aku dengan umur baru cecah 18 tahun and datang sorang2 dekat London. Macam-macam orang tu tanya. Susah sangat nak lepas. But Alhamdulillah, semua dah lepas. 


Thanks you so much! Ini kawan yang sanggup spend masa dengan aku before aku fly dan hantar sampai KLIA dan sanggup tunggu sampai aku masuk dekat dalam flight. Walaupun malam waktu tu dan mereka kena drive balik Lendu, mereka sanggup teman. Thank you thank you!



Ini pulak gambar-gambar hari yang sama sebelum aku fly. Ini jugak kawan-kawan yang sudi luangkan masa dengan aku before aku fly. Thank you so muchhh!

Thanks jugak kpd kwn2 yang sudi mesej, yg sudi call, yg sudi comment dkt facebook, yang sudi tulis dkt Twitter wish goodluck semua. Thanks sgt2! And tq kepada roomate aku yang prihatin kihkih. Nasib baik akak dia pesan suruh mintak alamat parents dekat London, kalau takkk, terkontang kanting aku nak isi borang tu nanti.



This is my food in MAS. Delicious! Tasty! Makanan dalam tu mencukupi. Macam-macam dia bagi makan. Coklat pun sesedap. Air jgn cakap la. Everything okey. Orang sebelah2 aku semua orang London. So bau arak pehhhh. Sabar jela.


I'm using MAS as my transport to United Kingdom. Dan aktiviti dalam flight hanya makan tidur tengok cerita. Thats all. Itulah aktiviti aku selama 12 jam dalam flight. Bosan! Memang Bosan!



Hi Londonnnn! Hi Heathrow!
Hellooo!

Adik aku bukan main lagi. Semua orang aku tgk dengan kertas bertulis nama. Tapi adik aku? Dia dengan camera dia. Amik gambar aku tak habis2.


Me in my sister! Now, its autumn in London! Can't wait for the winter. Entah sempat entah tak la aku nak merasa winter. Sebab 29/11 dah balik dah. Sobs sobs!


I'm in blue scarf :) Having my shopping day! I just love the scenery :)

Ok to be continued.....

You Might Also Like

11 Comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images